RENT OF ART WORKS

Contemporary art projects a dynamic and sophisticated corporate image. We have a wide catalog of paintings, sculptures, photographs and engravings, and we have more than 450 artists. In addition, works of art create a stimulating environment for employees. It's profitable: You can enjoy an original work of art by a renowned artist and it is a tax deductible expense for companies. It's flexible: The lease allows changes and acquisitions, and is comfortable: FLECHA is in charge from the projection studio to the installation.


OFFICE DECORATION WITH ART

Add to the rental of artwork our comprehensive and free advice service: selection of work, production and installation. 15 day trial period.


BUSINESS GIFTS

Through our free advice service we will help you choose, design and produce the perfect gift for your employees or clients. More than 450 artists and a vast catalog of works with very competitive prices. Your product, your headquarters, logo, claim, etc. converted into a work of art.


ARE YOU INTERESTED? CONTACT US.

call us 91 603 36 26

91 603 36 26

flecha@flecha.es

flecha@flecha.es

Thank you for contacting us, we will contact you as soon as possible.

Paul Antón
Madrid, ES

Biography

Paul Anton finaliza sus estudios de grado y máster en Arquitectura en la Universidad de Navarra en 2013. Al acabar el máster de Arquitectura se traslada a Londres donde trabajó varios años en el estudio de Norman Foster. En octubre de 2016 inicia sus estudios de máster en Fine Arts en la University of the Arts London en el Wimbledon College of Arts. Ahí desarrolló su práctica artística alrededor del concepto de la Espaciografía. Ha sido nominado por el Clifford Chance Sculpture Award en Londres. La práctica de Paul Antón trata las relaciones que se producen entre forma y materia en el espacio. La generación de la forma se materializa y se dispone en el espacio hasta encontrar una relación de activación entre las formas y el espacio que las contiene. Establece un sistema de ida y vuelta donde todo esta abordado espacialmente y engranado. A través de pinturas, dibujos y maquetas que el artista va ensamblando en estructuras hasta que encuentran una condición de diálogo entre ellas y el espacio contenedor. Estos ensamblajes poéticos intentan generar un sentimiento de percepción del espacio: una experiencia a la que llegamos a través de la composición de los elementos y su materialidad, el manejo de las proporciones y el efecto de la luz. Un silencioso juego de atmósfera y potencialidad. Quiere provocar un viaje a través del conjunto de los elementos que conviven en ese espacio con una intencionalidad para llegar a una experiencia sensorial. Sistemas que evocan lo cotidiano y que invitan a ser profundamente consciente del acto de observación.
Read more